about bias stuff link home Art tweet insta follow

{ P M R }
Saturday, October 5, 2013 | 9:25 PM | 0 comments





Assalamualaikum


EXO




Hari pertama
   Tepat jam 05.55 pagi, mama kejutkan aku. seolah-olah ianya bagaikan TUAH bagi aku.*ehh, afrina. JANGAN percaya dosa, tau! k fineee ._. okay, aku bermonolog sekejap. erghh; then, macam biasa aku pergi lah mandi, pakai baju, solat, turun bawah utk sarapan. makan itu makan ini. *eiuww, tu semua nak bagitahu ke. :{ then, dah ready semuanya. pergilah aku ke sekolah. mama abah cakap lah macam-macam baca itu baca ini. iya! semua yang mama abah cakap aku turuti. :) Alhamdulillah, akhirnya sampai pun aku dkat sekolah. :) then, budak-budak pmr kena duduk dkat kantin dulu sebelum berhimpun. entah kenapa, time hari yang penting jugak lah nak lambat.*bukannya lambat sangat pun afrina, baru pkul 7 pagi mookk! then, cikgu panggil suruh berhimpun dkt tapak perhimpunan. macam-macamlah cikgu ckp. itu ini, blablablablabla~ cikgu bagi air yaasin and kismis. Hari pertama. pagi-pagi tu kitaorng jawab paper bm 1. alhamdulillah, insha'allah boleh. lepas tu kitorang rehat. lps rehat bacalah buku sekejap. ingatkan balik watak-watak novel "merenang gelora"
itu ini itu ini yang dibacanya. form 1 hingga ke form 3 aku baca. then, pengawas panggil susruh masuk dewan. dupdapdup . kitorang cuma takutkan bahagian  novel tu je. yang lain tu dah tak ada hal. lol. okay. petang pulak kitorang ada paper agama. ya, Allah. takut betul. .______. alhamdulillah aku boleh buat. walaupun time tu mengantuk gila! almaklum lah pukul 2.20 sampai pukul 4.30. balik. lol


hari kedua
           okay, macam biasa......  sampai dkat sekolah beratur. cikgu pun mulalah blablablablabla. pagi-pagi ada paper bi. aku takut. aku tak power dalam bi ni. aghhhh! Alhamdulillah bolehlah aku jwb. :B  then, rehat. time rehat tu kitaorng baca lah lit. " How i met myself " takut gila. mana lah tahu masuk character, event ke, moral ke. and what ever. last-last, masuk character. Alhamdulillah lah. tapi, yang aku risaunya, essay. :'( tak apalah afrina. janji aku dah buat yang terbaik lol. petang tu kitaorng ada paper geo. yes, geo. lol. baca itu baca ini. cikgu ada lah  tolng kitorng. cikgu bagi tali, pinjam kan cal siapa yg tak bawa and anythng. balik pukul 4 ptng. tidur. lol . esoknya tak ada paper. yay! erghh;

Hari ketiga
         okay, hari ni hari ahad. so, esok ada paper sn dan sej. ya,Allah aku takut sngt sej. takut. :{ dahlah aku kena undur diri dulu ni. nak study. act skrng tgh study guna laptop. so, skrng time rehat. bukk lah sekejap. dah. time rehat dah habis. aku nak smbng belajar ni. byebye. nanti insha'allah lps PMR aku update balik iye! bye korang!  { G O O D  L U C K }



byebye korang. ADIOS:



 Byun Baek Hyun

吃餐饭 : 吃灿凡 | via Tumblr


吃餐饭 : 吃灿凡 | via Tumblr

吃餐饭 : 吃灿凡 | via Tumblr

吃餐饭 : 吃灿凡 | via Tumblr


BYE;





{chahaein}.