about bias stuff link home Art tweet insta follow

yeoboseyo.
Monday, March 25, 2013 | 12:56 AM | 0 comments


Assalamualaikum.



Nothing to say. Dah lama tak bukak, exam punya pasal. okay. aku penah mintak dekat mama nak phone.\\serious// HAHA! sebenarnya....... k aku jujur ni. AKU TAKDE PHONE. i mean number fon ilek.
=,=" dudlu masa darjah 5 hingga form1 ada, but bila pertengahan form 1 tu, terasa membazir. yelah. aku ni nak bergayut dengan siapa? kawan? ada tu ada. itu pun shoghang. #sadlifeuu. okay. aku minta dekat mama nak beli phone jenis samsung.

cehh, nak over je afrina ni kan? lol. okay, aku tak tahu tu edisi lama ke baru.*lantak kau lah.
apa-apa pun, mama tak kasi. bila mintak mesti dia kata. kau nak phone nak buat hape? dah ada boyfriend ye?! *aku benci benda ni. k. TIPU. haha. aku tak sampai hati nak mintak, sebab aku ni jenis orang yang suka meminta. TAK RETI BERSYUKUR langsung. okay.

dahlah,bye, nak pegi tengok sungkyuhwan scandal. :*
BYE!




{chahaein}.