about bias stuff link home Art tweet insta follow

Rindu♥
Saturday, February 2, 2013 | 8:32 PM | 0 comments

Assalamualaikum

Aku rindu BIAS aku. LOL. *kalau menyampah please [X]
 

K. aku takde kerja. LOL makin lama tengok picture ni, MACAM_____. K. Tujuan aku letak kat sini, sebab aku nk remove semua picture yang ada dekat document lappy abah fina ni. so, HARAP MAKLUM.


Dia ni, yang paling aku rindu sesangat! *puih. #p/s: kenapa fina dah lama tak nampak GK dkat WinWin eh?


chunji nampak AWESOME bila dia pegang pemanah tu. P/S: macam best je, main panah memanah ni. LOL.


P/S: Chunji ada dekat malaysia? maybe time GDA kot. 

maaf, korang. otak aku, tengah tah papehh ni. so benda bukan bukan yang aku buat.sebenarnya banyak lagi bias fina tu, tapi fina malas nak upload upload ni XD







{chahaein}.