about bias stuff link home Art tweet insta follow

Friday, February 24, 2012 | 10:02 PM | 0 comments


 

Okay, the firstly, =,=

ade ambulen datang kat skola,*batak
nampak der dak form one pengsan, tapi x pasti knape,
yg pasti, budk tu pengsan, ambulen dtng x lme kemudian,
ingatkn, dak tu dibawa ke dlm embulen, tapy xde ponn, baru nk tenggok secare live, =,=* 
okay never mind,

okay secondly plak,
 kol 8.00pm, nk gy tusyen, lalu kat tmn budiman ,
tup2 ader makcik ciner nie panggil bapak aku yg sdng membawa motor T_T
aku tenggok ader kete waja,basikal,and ramai orng, serta.*ade makcik yg tenga nanges,
nape yea? cube kowng bayang kan? ^ ^
*ha alah! lambat nye kowng pikir,
nie ha, ade nenek,masuk bwh kete,tesangkut,sbb dilanggar oleh kereta, mase tu oun otak  aku load,
ade si tomboy nie, tnye kat makcik tu , kete sape nie? makcik tu jwb, kete makcik,
*kesian aku tenggok makcik tu nanges ter esak-esak. :'(
#yang aku nak citerr nie, bapak aku tolng owng u angkat kete untuk selamatkn nenek tu.. grr, ebat x? *kebetulan mase tur bapak aku jer yg berbadan'SASA
okay, x lme kemudian, aku pegi ,untuk gy tusyen sbb ari tu aku der exam at tusyen,
*MINDA SAINTIS (batak ciket) :D

kejadian tersebut berlaku pada tarikh --> 23/02/2012 

 *wasalam, harap anda sudi open my blog again thanks,




{chahaein}.